غیرمنتظره

دوستان مادربزرگ میثم فوت کرد.

داریم میریم مراسم خاکسپاری.شاید یکی دوروزی نباشم.

۱ لایک
۲۹ آذر ۰۸:۱۹ soheila joon
ای وای اوایی واقعا ناراحت شدم خدا رحمتش کنه عزیزم 

خدا رحمتش کنه عزیزم

مراقب خودت باش

فدات عزیزم خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه.

ممنون.
همچنین.

۲۹ آذر ۱۰:۵۷ پرنسس یخ
تسلیت میگم آوایی
خدارحمت کنه
سلام آواخانوم
تسلیت میگم
روحشون شاد باشه ان شاالله

سلام عزیزدلم.خوبی؟
ممنون گلم.


۲۹ آذر ۱۲:۱۱ نیلوفر ka
آوااا نمیدونم چی بگم ..
خدا رحمتشون کنه ..
خدا به آقا میثم صبر بده ..
واقعا بعد از خودن این جمله شوکه شدم چون یه جورایی همیشه این خانم رو توی ذهنم تصور میکردم ..
کلی حرف برای پست های قبلیت که امروز تازه خوندم داشتم اما خب ..
حرفام بمونه برای بعد ..
روحشون شاد ..
سلام عزیزم...
خوبی خانومی؟
خدا رحمتشون کنه... به شما و خانواده میثم هم صبر بده...
ان شاءالله بعد این شادی باشه همیشه براتون...😍😍😍

سلام ویدایی جونم.

خوبم مرسی خانومی.
ممنون گلم.خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه.
ممنون گلم.همچنین.

تسلیت میگم آوا جوت ان شاءالله خدا به شما و خانوادشون صبر و سلامتی بده !

مرسی مهشید جان.

۲۹ آذر ۱۲:۵۹ سارینا2


خدا بیامرزدشون

فدات عزیزم ممنون.

خدا رحمتش کنه روحش شاد

فدات گلم.مرسی.

۲۹ آذر ۱۳:۱۴ دختر همساده
خدا رحمتش کنه آوایی :((
عزیزم خیلی ناراحت شدم تسلیت میگم  خدا رحمتش کته
واییی خدا بیامرزدش میثم خیب ناراحته ولی خب راحت شد بنده خدا 

ممنون گلم.خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه.

تسلیت میگم آوا جـان :*
آخی راحت شد پیرزن.. بنظرم داشت زجر میکشید دیگ...خداوند رحمتشون کنه  .... روحشون شاد...

اهوم...

ممنون عزیزم...خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه.

سلام
خدا بیامرزه… :(
خدارحمتشون. کنه اوای عزیزم... غم آخرتون باشه ... 
Salam vai azizam taslliat mgam ghame akharet bashe koli narahat shodam.ishala k dg gham nabinin va khoda bheton sabr bede!!!!

سلام شیما جان.

ممنون از تسلیتت دختر.لطف کردی.

۲۹ آذر ۱۷:۱۳ شنه بهاری
خدا رحمتش کنه
همون بهتر که بیش از این زمین گیر نشد
روحش شاد
۲۹ آذر ۱۹:۳۷ خانوم خونه
سلام آوا جان . . . 

خدا بیامرزش . . . فاتحه خوندم براش...


ای وای :(( بیچاره راحت شد :(

خدا رحمتش کنه ... تسلیت میگم عزیزم :(

سلام آواجان. تسلیت میگم. خدا رحمتشون کنه
تسلیت میگم عزیزم

مرسی نیازجان.

۳۰ آذر ۱۴:۲۳ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
ای وای چه یهویی!!!!
خدا رحمتش کنه...
بنده خداااا... :-( 

اهوم یهویی بود..

مرسی مینایی جون.خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه.
میبوسمت.

۳۰ آذر ۱۸:۵۰ رویاجون
عزیزم. تسلیت میگم آوایی.
طفلک خیلی اذیت می شد مادربزرگش.روحش شاد.

سلام رویاجون.

ممنون عزیزدلم...
اهوم خودشم اذیت میشد واقعا..

خدا رحمتش کنه

مرسی مهساجون.

۰۱ دی ۱۴:۰۱ خانوم خونه
آوا بیا دیگه دلم تنگ شده واست 
وای خدای من....


خدا رحمتش کنه...ّ

بنده خدا یه جورایی راحت شد...

خدا از سر تقصیراتش بگذره و بهشت و نصیبش کنه...آمین

سلام الی جونم.

وبت برام باز نشد خانومی.
ممنون از حضورت گلم.
خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه.
آمین.

سلام عزیزم،منم عاشقم مثل خودت با این تفاوت که تو به عشقت رسیدی ولی من نه،گفت 3 سال باید صبر کنم ولی نمیدونم کی این 3 سال تموم میشه،خانوادم نمیخوانش البته پسرخالمه چند سالی هست که منو میخواد ولی من عید امسال فهمیدم،مشکلم خانوادم هستن میدونم راضی نمیشن یعنی پدر و مادرمو میتونم راضی کنم ولی برادرم همه چیو خراب میکنه اینو زنش اصلا از من خوششون نمیاد از پسرخالمم همینطور ولی من دوسش دارم و بخاطرش همه کار میکنم،خیلی دلم گرفته،براش همه کار میکنم
خدایااااااااااااا منو به عشقم برسون

سلام عزیزدلم...

امیدوارم هرچی که صلاحته همون بشه..به عشقت برسی و خوشبخت شی کنارش...
برات بهترین هارو از خدای مهربون میخوام.

سلام آوا
واقعا متاسفم و تسلیت میگم عزیزدلم

مرسی از تسلیتت دوست خوبم.

پس بیا دیگه :(
۰۲ دی ۱۸:۳۸ خانوم خونه
سلام اوا جونم . . . حالت چطوره ؟

کلی دلم تنگته ...بیا دیگه
چقدر جات خالیه :((
خدا رحمتش کنه
۰۳ دی ۱۷:۲۲ بلاخانوم
تسلیت میگم اواجون ایشالا غم اخرتون باشه,
روحشون شاد

مرسی عزیزدلم..


تسلیت می گم.
۰۵ دی ۱۱:۰۰ دخترخاک

سلام اوا

 

روحش شاد

 

من رمزت رو گم کردم

سلام خانومی

منم دلم برات تنگ شده بود،خیلی جات خالی بود :)

منتظر پستت هستم

Salam ava jon khobi?tasliyat migam azizam.ava jon mishe lotf koni ramzo baram befresti.dost daram matlabato bekhonam.

سلام مهشید جان من که فرستادم به ایمیلت چک کن ببین نیومده؟

سلام اوا جون؟حالت خوبه؟انشاالله غم آخرتون باشه عزیزم.ناراحت شدم.اوا عزیزم لطف میکنی رمزو برام بفرستی خیلی دوست دارم مطلباتو دنبال کنم.لطفا جوابمو بده.

عزیزم من رمزو فرستادم به ایمیلت.

سلام،به وبم سر بزن خوشحال میشم
Salam azizam khoda rahmatesh kone rasti mn kheily vaghte natunestam donbalet konam ishun belakhare tark kardan?

سلام عزیزم.

ممنون که اومدی و خیلی ممنون از تسلیتت...
بله عزیزم دیگه خیلی وقته که مثل گذشته مصرف نمیکنه..
فقط گاهی اوقات..

۱۹ دی ۱۹:۵۷ من و من
سلــآم آوا جان خوبی؟ عزیزم من ندونستم بهت بگم شیرین یا آوا :)
من از دوستای بلاگفایی بودم؛ عزیزم الان رمزتو ندارم برام میفرستی؟؟
زهرا هستم
بابت مادربزرگ آقا میثم هم متاسفم
۱۴ خرداد ۲۳:۴۲ مریم سوادکوهیان
آوا جون خصوصی تو چک کن لطفا

عزیزم میشه آدرس ایمیل بذاری بفرستم به ایمیلت رمزو؟

وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساه و در عین حال صادقاه است موفق باشی.رمزتو چطوری می تونم دریافت کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی
کفش هایم را بپوش و در راه من قدم بزن
از خیابان ها،کوهها و دشت هایی گذر کن که من کردم
اشک هایی را بریز که من ریختم
دردها و خوشی های من را تجربه کن
سالهایی را بگذران که من گذراندم...
روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم
دوباره و دوباره برپاخیز و مجددا در همان راه سخت قدم بزن
همانطور که من انجام دادم...
بعد،آن زمان میتوانی در مورد من قضاوت کنی
آخرین مطالب
اولین پست سال ۱۴۰۳...روزانه نویسی عیدانه...
آخرین پست سال ۱۴۰۲...امید من دوباره ته کشیده...
شلوغی شب عید و بالاخره خرید نصفه نیمه ی من!
پایان خونه تکونی و حال و هوای دم عید...
روزانه نویسی و چند کلام دردودل...
ماجرای دورهمی و خرید ناموفق دم عید ...
من هنوزم که هنوزه پرم از خواب ندیده ... من همون صدای خسته م که به جایی نرسیده ...
همینقدر خسته و تنها...بدون حتی دلداری....!
راه فراری نیست از این دنیای دلگیر مزخرف...تنهایی غرقم کرده توی زندگی یکبار مصرف...
و همچنان بدوبدوهای اسفند ماهی من ...
آرشیو مطالب
فروردين ۱۴۰۳ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۲ ( ۱۱ )
بهمن ۱۴۰۲ ( ۱۳ )
دی ۱۴۰۲ ( ۱۲ )
آذر ۱۴۰۲ ( ۱۵ )
آبان ۱۴۰۲ ( ۱۴ )
مهر ۱۴۰۲ ( ۱۲ )
شهریور ۱۴۰۲ ( ۱۱ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱۲ )
تیر ۱۴۰۲ ( ۱۲ )
خرداد ۱۴۰۲ ( ۷ )
ارديبهشت ۱۴۰۲ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۲ ( ۴ )
اسفند ۱۴۰۱ ( ۹ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۱۱ )
دی ۱۴۰۱ ( ۱۳ )
آذر ۱۴۰۱ ( ۱۱ )
آبان ۱۴۰۱ ( ۱۵ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۶ )
شهریور ۱۴۰۱ ( ۲ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۹ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۱۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۱۳ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۵ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۹ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۱۰ )
دی ۱۴۰۰ ( ۱۱ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۹ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۱۲ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۱۳ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱۲ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۱۱ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۵ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۱۰ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۱۲ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۵ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۱۲ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۱۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۵ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۱۲ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۱۰ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۱۳ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۱۰ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۱۴ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۱۳ )
دی ۱۳۹۷ ( ۱۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۱۲ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۱۲ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۱۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۱۳ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۵ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۱۲ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۱۱ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۱۳ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۵ )
دی ۱۳۹۶ ( ۱۵ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۱۳ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۱۶ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۱۴ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۱۶ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۱۸ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۱۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۱۱ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۱۱ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۵ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۱۷ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۴ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۵ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۵ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۴ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۷ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۱۷ )
دی ۱۳۹۴ ( ۱۴ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۱۶ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۱۴ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۱۳ )
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان